Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, November 4, 2009

Kes Lagi Korang Nie

Assalamualaikum...


Pepagi lg adik aku msg aku...klau kul 7 xpe la lg...aku dh bgn siap² nk g keje....ini kul 0449 pg....terkejut aku dr lenaku...bile dh lena satu yg aku agak trauma ialah nk tido balik tue payah...itu yg aku tensen tue..

Aku buka inbox msg then aku bace....aku xdelah terus² balas sbb dh xtahan nk terkencing aku gegas ke bilik air....dlm mamai² aku berjalan lajulah...sempat gaklah aku tgk² famili aku tido...sume dh balik ke...?mmg itu kebiasaan aku klau terjaga pagi nk ke bilik air...

Lena sungguh malam td....mana xlena...mlm td hujan...siap ngan petir lagi tue...bile dh hujan lebat n petir nie....blackout lah jawabnye...lg lena lah aku tido...dh xkire dah petir memancar²...mata dh berat sgt...

Msg adik aku berbunyi begini...

"Adik tgh berjaga nie, Klau x kul 430 ni da tido...
Br lps menyiasat...Ada org gegar pintu gril depan ktorg"

Bile dgr cm tue aku jd risau serisau risaunye...dulu kes umah dia nk kena pecah masuk...pas tue mber dia (lain umah) nyaris² nk kena raped....memcam lah...nasib baik dia dh nk abis study 15hb nie...skrg nie tgh struggle nk exam...

Bertahanlah krg...lg bape hari je...nti kuarlah krg dr kawasan tue...



Free Signature Generator

6 comments:

Unknown said...

ee..bahayanye ra. Umah aku plak de org dtg.. dh byk kali, sebelum2 ni adik aku jumpa.. org tu kata nak jual security alarm utk kereta honda ktorg.. yg peliknye, dorg berani betul selak2 cover kereta kami.. mulanya dulu selak keta adik aku.. dua2 die selak, skang ni ngn keta aku sekali die dok belek2..eee kurang ajor betul, dh tau umah x de org, berani lagi sentuh kereta org???...

Zura Tahir said...

eeee...takut dia aim tau...nti kang dia curi plak kete krg...kurang ajaran agama tul drg nie...

~ain said...

BAHAYA... BAHAYA.. Nasib baik dah tak lama dah nak blah..

Zura Tahir said...

tuelah...risau sesgt..

zh-ena said...

bahaya tu..harap selamat la kan smpa abis study

Zura Tahir said...

moga d lindungi...