Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 2, 2009

Kenduri Umah Ena

Assalamualaikum....

Nie cite ari ahad lg.....pas g kenduri kawin sedara aku tue...aku lepak umah sementara nk tunggu g umah Ena tuk besday Umairah..dlm kul 345 ptg aku bersiap....kul 430 br bertolak dr umah....cuaca dh gelap nk hujan...

On the way nk ke umah Ena...hujan turun mencurah²....ayattt...bg msg kat Zie...Zie suruh aku g dulu sbb dia nk tunggu hujan reda....tp aku malulah klau smpai sorang²...so aku decide tunggu kat pasar kundang tue...

Dlam 20 minit tunggu Zie pun smpai...so bergeraklah ktorg ke sana....smpai je umah Ena hujan pun berenti....Ena buat nasi berlauk...ngan bihun sup...oleh kerana perut aku kenyangkan...sbb pas balik kenduri aku pulun nasi lg...aku ambik sikit je...

Mase ktorg smpai tue drg br je abis potong kek...Ena bglah rase kek n puding caramel dia buat...mmg sedaplah...makcik nie mmg pandai buat sume tue...pas tue dia bg aku 2 beg plastik tuk adik n anak buah aku....



Tgh main belon...



Belon pink tue aku tiup...semput nafas...dh lama xtiup belon...





Mcm dia nye besday plak....



Mmg kesukaan betul....


Farzana...nie dia dh nk balik umah nenek dia kat Bangsar...Izah balik umah kejap sbb nk g kenduri kawin sedara tue...



Free Signature Generator

2 comments:

~ain said...

comel je farzana tu

Zura Tahir said...

klau mengamuk langsung xleh d pujuk...