Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 13, 2009

Dinner Satay

Assalamualaikum...

Nikmat tul dinner mlm td....kesukaan aku plak tue...mmg indahlah hari aku mlm td...chewaaahhh...dh lama xmkankan...sekali bile dgr mak ngan kakak aku nk kuar beli sate...berbunga sungguh hati aku...

Famili aku suke beli sate kat kuang...terletak kat kuang tp org panggil sate subang...ktorg panggil sate kuang je...misscomunication....mak aku beli 150 cucuk...sate dia mmg marvelouseeehhh....besar n kurang lemak...

Harga :

Sate ayam RM0.60
Sate daging RM0.70


Wahhhh...nikmat nye....

Kuah dia pekat....


Sebelah nasi impit tue jering....


Free Signature Generator


6 comments:

YanDarwisy said...

lama tak pekena sate..sate kajang pun jadikk..

Zura Tahir said...

hehehe...g la makan cepat

zh-ena said...

sama la aku suka beli satay subag tu..sedap dan besar kan

Zura Tahir said...

a'ah...mmg sedp n besar..melantak xingat mlm td...ari nie gusi aku bengkak sbb mkn sate daging..

amal said...

uik..makan sate ngan jering??

~ain said...

hahha.. ain ni kalau makan satay selalu akan muak lps tu nak pandang muka satay pun tak lalu.. jangan kata pandang, nak sebut satay pun rasa muak.. heheh..

tp sekali sekala, satay mmg sedap!!