Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 9, 2009

Rindu Kot

Assalamualaikum...

Semalam budak botak nie balik...dia dh 2 minggu kat umah nenek dia kat Bangsar...rindu sesgt ngan budak botak nie...ingat kan balik sini dh tumbuh rambutnye...lambat plak tumbuhnye...si Muqri tue lepaskan rindu lah kat Zana...

Bile budak tue niarap je..dia pandang siap agah² budak tue...pastue gelak²....mcm ckp something plak kat si Zana tue...agaknye dia ckp dia rindu kot...ialah mase bdk botak nie xde..jap² dia jerit nama budk kecik nie...


Dah lah muke kelakar....




Free Signature Generator


4 comments:

zaza said...

ko dah tgk entry yg aku jwb ko punya question..? kena tgk tu.. aku pun pelik... nape jd cmtu.. kat blog ko.. terpampang entry lama aku..

zh-ena said...

dah meniarap anak buah ko tu ra

Zura said...

aku dh bace dh liss...itu pun aku cm tergerak nk bukak...

Zura said...

yup...skrg nie dia dh angkat2 bontot dia..