Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 6, 2009

Tragedi Balik Keje

Assalamualaikum...

Aku klau mood baik aku akan singgah petronas beli dua bende kat bawah nie tuk alas perut sebelum serbu dapur...boleh tahan kenyang lah....mmg inilah peberet aku....sambil drive tue sambil tue aku mengunyahlah...

Drive punye drive sampai je kat Paya Jaras tetibe enjin kete aku mati...aisyeemennn...tp aku tenangkan diri...xnk lah gelabah²...aku tekanlah emergency light sbb kete belakang dh byk Q....start punye start lama gak br hidup...

Haaaiiissshhhh....panas gak muke aku....dh 3 kali jd cenggini...enjin mati tetibe...yg aku perasan sejak aku gune minyak RON95...ade xkena ke ngan minyak yg kerajaan war war kan elok nie....erm...bkn aku sorang je...dh ramai aku dgr komen yg sama...

Krg cm ne...???




Nescafe latte & honey cashewnut....



Free Signature Generator

6 comments:

Redbloodsnow said...

cepat² ke minyak lain yang. kang x pasal² enjin kete zura rosak nnti. tuh menandakan kete zura x nk mkn minyak tuh lg. x nangis ko die rase...hehehe

:P

Zura said...

hehehe...mengada2 plak kete nie erk..memilih tul...kang bg myk masak kang br th...

::alwaniamalini:: said...

hoh yeke..risau lak rasa hehehe...tp mmg kekadang rasa x bes je bile pakai ron95..xtaula nape...

Zura said...

haaah...kan wani kan...rase xbest je gune minyak tue...

AmirMuqri said...

woit apasal ko pakai ron 95 akak memang dah tak pakai hampeh prestasi dah tu makan minyak plak.Jamban tul betullah

Zura said...

akak dh insaf dah...mlm td akak gune minyak ron97...abis dh kat petronas sbg bestari yg dekat tp xde ron97...giler tul...