Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 30, 2009

Hari Khamisnye Cite

Assalamualaikum....

Oleh kerana ari khamis aku keje so xdelah dapek aku menolong 100% kat umah tuk raya haji esoknye....th² je balik siap...hehhe...dasar tul....itu satu kelebihan org bekeje ari khamis...xyah susah payah tp tuelah...org dok umah ko keje....

Balik je sampai umah aku teruslah tanye mak aku..."rendang dh siap ke mak???"...terus mak aku jawab..."tunggu ko lah"...pulak...hehehe...aku cebik je lah...tp masa tue pun drg tgh berperang kat dapur...

Aku tgk adik aku tgh meramas kacang nk buangkan kulit....nk buat sambal kacang...kakak aku tgh bersihkan ayam...adik aku Izah tgh menjahit...hehehe...ade ke org antar tempahan???...xdelah...dia tgh langsaikan hutang baju yg x siap....

Aku relax dulu sbb penat...dh agak² okey br lah aku terjah ke dapur....dlm kul 7.00 aku kena jemput adik aku plak kat Jusco OU...dia tertinggal bas...ermmmm...geram pun ade...aku g ngan Ain...2 jam ko br sampai umah...sesak tul...

Raya Haji ni x kemana pun ktorg...bkn mcm Raya Puasa....




Rendang ayam mak aku...pedas siot....




Free Signature Generator


4 comments:

BULLET said...

cam sedap je rendang tu...nak sikit leh x?

Zura said...

rendang tue bleh bawak mati tue...pedas x tahan...mahu xleh bcakap...

zh-ena said...

wah rendang yg pedas la best

Zura said...

mmg sedap na...lg pedas lg adventure makan...pastue sakit perut