Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 19, 2009

Sama Tapi X Serasi

Assalamualaikum...


"Walaupun kite adik beradik kite xsemestinye kena serasi"


Kan kakak aku dh ade blog dia sendiri....itu pun bile dia tgk aku selalu cite psl blog aku...hehehe...promotelah sikit....lama kelamaan dia teruja nk buat blog sendiri...sungguh pun cenggitu ada perbezaan blog aku ngan blog dia....
Blog Merry Go Round
  • Berkisarkan kehidupan harian
  • Gaya penulisan yg ala² pasar malam nye bahasa
  • Suke load gmbar sbg bahan bukti
  • Aku menulis on the spot yg terlintas
  • Plg byk 4 entry for one day

Blog Alang-alang Menyeluk Pekasam

  • Berkisarkan isu semasa
  • Gaya penulisan dlm bentuk hikayat dan sometime belasah je
  • Suka load gmbar lain yg berkaitan ngan isu tersebut
  • Berpk dulu sblm menulis
  • Plg byk 2 entry for one day


Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

MMG LAIN CARA PEMIKIRAN KORANG BERDUA

Zura Tahir said...

tue org ckp sama tp xserupe...