Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, November 7, 2009

Tag Dari Ain

Assalamaualaikum...

1...2....3...4....5....6....7.....okey stop...sbb ape aku stop smpai nombor 7...sbb aku admirer nbor nie...sblm jwb tag dr dak Ain....kena dulu lompat bintang....hehehhe...bg renggang sikit otot & urat saraf...almaklumlah dh lama gak xdpt tag dr krg²...

Saya sedang (buat ape) ulang lapan kali...:

1 . Jawab tag...jawapan kemestian...

2 . Tgh dgr lagu gadis melayu...setiap kali dgr lagu nie teringat kat Heliza sbb tgk dia nyanyi mase raya program Lu Pikirlah Sendiri Nabil...

3 . Tgah makan kuih keria sedap...

4 . Tgh geram kat Sara dlm cite Nur Kasih...eeeeee...geram sgt²...suke laga²kan famili dia...

5 . Tak sabar nk balik sbb pas nie ade agenda ngan Ena & Shumierain...hehehe...tungguuuuuuu...

6 . Tak sabar nk tunggu malam nie jgak sbb ade agenda lain jgak...jeng jeng jeng jeng...

7 . Tgh heppi sbb blog yg semakin berkembang...

8 . Lastly tgh geram menunggu nuffnang yg semput nk naik....ggggggrrrrrrr....asyik amount yg sama je...

Nak tag kat sume follower²ku yg setia...klau Ain ngan Ena nk jwb tuk kali kedua pun orait gak tue...peaceee....



Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

tak sabar nak sarung stoking petang nie..

Zura Tahir said...

main bowling ke...alamak ena oi...aku ade jnji plak malam nie...