Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, November 25, 2009

Berhemah Di Atas Jalan Raya

Assalamualaikum...

Semalam balik mase kat simpang kuar dr ternak itik Paya Jaras tue ingatkan nk cross cepat² biar aku depan bajak nie...sekali ade moto plak yg memusnahkan harapan aku...so terpaksalah terkedek² ikut bajak nie....

Aku cukup malas bile dpt ikut bajak nie...al-kelembapan sungguh...buat aku pun drive ala² irama malaysia...mulelah jd driver berhemah tahap gaban...tp skrg nye bajak dah laju sikit compare yg dulu²nye...



Bajak yg lemah gemalai di atas jalan raya...


Jalan nie dah tar...br best nk pecut....

Aku suke suasana ptg...damai je...gmbar nie gelap sikit....



Free Signature Generator

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe...diorg dah tukar engine lah ra....tp mcm best jerkan, terasa suasana kg pepetang mcm tue, aku dok bandar x rase mcm tue...;p

zh-ena said...

mmg tak suka drive belakang bajak nie..lembap gila

Zura Tahir said...

erm....tp ko ade tasik biru ape...lg best...

Zura Tahir said...

mmg pun...nk menangis rase ikut belakang bajak nie...

~ain said...

hahah.. ini siput di jalan raya ni..

Zura Tahir said...

siput sedut...