Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 26, 2009

Ntahpahapantah

Assalamualaikum.....

Aku xde mood tuk...:
  • Blogwalking
  • Baca blog kengkawan sume
  • Online YM
  • Bace email
  • Update Blog

Kena ke setiap ape yg kite buat ada alasan...xkirelah alasan yg logik atau x logik...kena ke kita th ape alasan itu...atau kdg² kite sendiri xth nape kite bersikap demikian...kena ke kita th....sometime manusia nie terlalu complicated...

Mencari sesuatu yg hilang di sebalik yg ada...merindui bile tiada...membenci bila ade....mengabaikan peluang yg ada....ego terhadap benda yg remeh...eeeee...ape aku merepek nie...aku sendiri xth ape yg aku merepek nie....




Free Signature Generator

2 comments:

amal said...

cik zuraaaa...
kenapekah ini???huhuh

Zura Tahir said...

bosan je wani...mmg bosan sesgt sejak akhir2 nie...