Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 6, 2009

Alamak Sakit Kepala

Assalamualaikum...

Mlm td terpaksalah aku ambik panadol nie....lepas balik opis dh lega sikit...xth plak mlm tue sakit kepala menyerang balik...cari minyak cap kapak ntah mana ntah menyorok...last² aku sapu minyak sloan kat tengkuk...bapak aku suruh try...

Dah lepas sapu tue ngadap cite Tower 13...smbil makan nasi...dh abis cite tue lepak² jap terus tido....dlm kul 2 lebih terjaga nk g bilik air plak...mase tue lah sakit kepala menyerang...mak aku xtido lg...mak aku suruh makan je panadol kat bawah nie...

Mase nk makan tue cm ragu² sbb smlm terbace blog psl bahayanye panadol nie...tp bile pk² balik...bkn selalu makan pun...xde pape effect kot...hehehe...so aku telan lah 2 bijik...mak ai gedabak ubatnye...terkulat² aku nk nelan...

Mmg berkesanlah panadol nie...fast je g nye....




Free Signature Generator



4 comments:

BULLET said...

bullet kalau nak makan ubat camni, kene sediakan air satu cawan besar. kalau x ubat tu mmg xmasuk la. air je minum byk...hehehehe

Zura Tahir said...

nie mesti kes takut telan ubat....hahahha

Unknown said...

kalau aku sakit kepala panadol actifast takleh leh..paling2 kene mcD mesti baik nye...hehehe

Zura Tahir said...

pulak...itu sakit McD tue...hehehe...nti nk trylah...boleh baik ke...