Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 24, 2009

Aku Pada Masa Ini

Assalamualaikum...


Mood yg setengah suam²...


Hari nie xde mood lah nk buat ape pun...buat pun kerna terpaksa sbb dh nk gaji..cm xde keikhlasan je nk buat....aduiiii...kepala nie sakit plak....nie malas nk ngadap nie....perut dh joget² rappers nie....

Lip aku nie kering plak...sekarang nie musim panas ke..?? kena minum air byklah nie....dh ade luka sikit kat tgh bibir nie...sakit tue bile kena air....erm....no good mood today membuatkan aku nk balik umah cepat....



Free Signature Generator

8 comments:

~ain said...

sekarang musim panas ke? bukan musim hujan ke?

Zura said...

tuelah...musim hujan kan tp bibir nie kering plak...

iman said...

sbb ko kurang air dlm badan....tmbh skit air, kalau x cukup kat umah ko, amik jer kat tasik biru nie...;p

Zura said...

uisshhh...byk lagi ke air kat tasik biru tue...xnk lah...kan tasik biru tue byk rangka2 moto...eeee...berkarat air...ape lah org kundang nie...hehehe...

LanaBulu said...

Bila nampak Zu tulis Lip tu teringat pula tth lip-stik..tu elakkan dipakai semasa berpuasa..nanti batal lak puasa tu..atau bila2 je masa berpuasa.
saje nak habaq..zu

Zura said...

tq..peringatan yg bermakna tue...walaupun sebaris ayat... :)

Ummi Fitrah said...

kat utara ni musim hujan, pakai la lip gloss..

Zura said...

xleh pkai lip gloss sgt...skrg nie pkai vaselin