Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 9, 2009

Family Gathering

Assalamualaikum....

Lepas abis je makan kat Seoul Garden Restaurant...ktorg planning nk main bowling...tp dek kerana aku ade agenda lain malam tue so terpaksa lah batalkan niat murni ktorg nk main bowling...so ktorg planning the other day je lah...

Malam tue ktorg nk buat makan² sekeluarga....mmg ini salah satu aktvt ktorg sesekali teringin nk berkumpul reramai...itu pun xsume ade...mana dan je....abg & kakak aku nk celebrate bday boy nie...dh lewat 7 hari dah sbnarnye...

Aku smpai umah dlm kul 5 lebih...ari plak hujan lebat...smpai je kakak n adik aku Ain nk kuar g beli kek...oleh kerana penat aku lepak sat...cadangnye nk lelap kjap tp xleh plak...ish mata nie...mencemburui aku plak...hehehe..

Okeylah...nk th th sapa besday boy nye...hehehe....

^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^

Bapak aku....dh 61 thn dah bapak aku nie....



Secret recipe nye kek...


Antara hidangan malam tue...



Choc Mud Cake...sedappppppp...trylah krg...



Bihun goreng.....



Licin ko...xsempat tinggal tuk esok.....




Sambil makan tgk t.v perlawanan Piala Malaysia antara Kelantan vs N.9...Kelantan kalah 3-1...tp ganas tullah penyokong Kelantan nie...abis d bakarnye kerusi stadium...ish ish ish..xnk komen lelebihlah....


Free Signature Generator


8 comments:

~ain said...

hubby ain kata penyokong kelantan memang ganas tapi tak termasuk dia.. dia baik je tengok bola kat rumah.. bengang sebab kalah pun simpan dalam hati je.. hahaha poyo je ayat!

Zura Tahir said...

ooo..hubby ain org kelantan ke...hehehe...ala xsume cenggitu ain...hubby ain jd baik sbb dpt ain kot...pengaruh rakan sebaya tue...hehehhe

Unknown said...

Hepi Besday kepada abah Zura. Moga di panjangkan umo and dimurahkn rezeki...

Aku tak tgk pon bola sebab ade Kelantan. X suke kelantan supporter.Extreme sgt.
**sorry kalau ade yg terasa**

Zura Tahir said...

hehehe...ntahlah izah...naik gerun tgk extreme drg nie kan...smpai sanggup membunuh...

Unknown said...

emm dorang ni terlebih extream lah ra.. aku pn de pengalaman dlm situasi mcm ni masa tengok bola selangor Vs kelantan.. dah lah tengah pregnant masa tu, memang kecut perut lah bila penyokong kelantan balik kerusi kat belah penyokong selangor.. apa lagi, kene tahan lah dorg ni.. apadaaaa tengok bola pun nak berperang.. nak perang p lah kat afganistan tu kn??? hahhaha

Zura Tahir said...

hehehe...bahaya tul ko nie zie..nasib baik fatin selamat kuar...agak2nye fatin tue minat bole x...hehehe...jgn dia pun extreme cm kelantan sudah...

zh-ena said...

selamat hari jadi untuk ayah ko..semoga terus sihat sejahtera

memang dasyat kan penyokong kelantan..siap bakar tempat duduk tu

Zura Tahir said...

hehehe...thanks...

a'ah...ganas betul...