Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 30, 2009

Impian 2010

Assalamualaikum....

Oleh kerana kita ade lagi satu hari je nk masuk thn baru....so kat mana² pun sure kite dgr pasal thn baru...xkesahlah azam ke...sambutan yg mcm mana ke...tp mesti related ngan thn baru....kdg² xadil bile thn baru je br nk ade azam...

Pagi td dgr radio ERA....Pak Nil akan bertanye pendengar yg call psl impian drg tuk beberapa kategori....mcm² lah jawapan yg aku dgr dr mcm² jenis pendengar (padahal xabis dgr pun)...bile ckp psl harapan sure sume org ade harapan...

Impian Pasal Kewangan :

Aku berharap sgt aku xmenghadapi masalah kewangan yg tahap kritikal...smpai ke tahap aku mengemis kat famili...biarlah kewangan aku berada pd tahap yg ngam² tuk aku berbelanja...klau berduit sgt pun cm xbest jgak sbb xadventure tp klau dh itu rezeki alhamdulillah...yg penting aku dpt memenuhi impian aku dlm wishing listing aku tuk thn 2010 dgn jayanyeee..

Impian Pasal Percintaan :

Dlm hal nie bg sapa yg xkawin lagi surelah nk bertemu jodoh dgn secepat yg mungkin terutama sekali bg mereka² yg agak² dh lanjut usia (andalusia)....tp pd aku...segalanye aku serahkan pd yg Maha Esa...tp rase nk enjoy lg lah smpai umur 30 thn...hehe...rasa tiada persediaan pun tuk ke alam umah tangga nie...

Impian Pasal Anak² :

Anak²...???...erm...aku xde anak lagi...tp aku harapkan anak² buah aku sayang lebih kat aku dr mak bapak drg...hahahhaha...jahat sungguh aku berimpian cenggitu....menumpang kasih ngan ank buah...harap drg comel sentiasa ngan keletah memasing....

Impian Pasal Perkahwinan :

Tak de impian pape pun...


>>>Korang cm ne plak...???



Free Signature Generator

16 comments:

l e e said...

blom kawin da fikir anak2... bagos. berpandangan jauh nie!

Zura said...

sekadar anak buah je Lee...

onniey84 said...

ok la tu zura..tp bab kawin ni jgn main2 yer...kena pikir panjang..setel kan dulu ape yg patut..tk dijadikan azam pun tkper.heheh

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe...aku harap semua y ko impikan dapat ko capai

Zura said...

tul tue onniey...kawin tuk bais hayat bkn tuk sehari dua kan...

Zura said...

aminnnnnnn...

zella said...

semoga dpt mencapai semua impian itu... amin... =)

cintaqaseh said...

azam tahun 2010 sy memerlukan ongkos yg banyak..hehehe..

apa sahaja pun impian akak pada tahun 2010 harap-harap dapat di capai..insyaAllah..

selamat membuka lembaran baru 2010.

Zura said...

insyaalah zella...aminnnn....

Zura said...

ongkos..ongkos...mmg sapa2 pun memerlukan ongkos yg byk...$$$$$

insyaallah akak tgh menunggu impian jd realiti...

chugie said...

aku doakan ko ra..

zh-ena said...

untuk lebihkan masa bersama dengan umairah dan suami tersayang

Zura said...

tq zie

Zura said...

mmg itu harapan org yg dh berkeluarga...aku harap krg bahagia smpai hayat di kandung tanah...

::alwaniamalini:: said...

zura,
impian pasal kewangan tu kita serupa! klu bleh, 2010 ni, okla sket kewangan..nak uruskan dengan baik..tak nak mintak, berhutang dengan family lagi..

Zura said...

hehehe...tuelah wani...seksalah pk psl hutang nie...walaupun berhutang ngan famili kan...hidup xaman... :)