Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 10, 2009

Tahun Baru

Assalamualaikum...



Sejak masuk contest psl gagal nie...asyik jelah nk cite psl kegagalan...hihihihi....tetibe malam td cm nk buat entry psl kegagalan plak...cm nk meluah something yg tersemat dlm hati nie...terlalu lama rasenye perasaan tue tersemat...

Ini thn ke-3 aku melewati akhir tahun yg mbawa aku ke arah kehidupan sbnar...that means sblm nie aku xbape mengenal erti hidup yg aku lalui...sblm² nie aku lalui ngan biase n cm org xde masalah je...org ckp cm xde perasaan...

Tp sejak thn 2007 segala²nye bermula...aku harapkan thn yg manis semanis madu....sbb thn trademark aku kan....tp segala² nye hampeh....dlm erti kata lain "wa manyak sidiyyyy woooo...."byk peristiwa yg aku xduga terjadi....

Seolah² nk berakhirnye thn n nk masuk thn baru akan ade peristiwa sedih terjadi...sehinggakan aku trauma nk lalui akhir thn n awal thn...satu doa aku....harap² thn nie aku xlalui peristiwa sama...biarlah thn baru aku ngan cite hepi...

Aku nk senyum pd thn baru...biarlah aku bukak lembaran baru tuk diri aku....biarlah aku sentiasa senyum tuk melakar hari² aku...aku xnk jdkan hujung thn sbg badi dlm kamus hidup aku nie...aku nk tukar persepsi aku terhadap hujung thn...

>>Kalau kita rase nasib kita teruk...ingatlah ada org lagi teruk nasibnye dr kite...bersyukur adalah jalan terbaik... ☺


Free Signature Generator

6 comments:

norhaizan said...

yea..yea..saya setuju dgn semangat kak zura..azam baru yang ceria pada tahun baru kay..saya pon takot gak nak hadapi masa masa mendatang..tp tiap dugaan yg ditempuhi akan mematangkan kita kan

Zura said...

setakat usia je xmemadai tuk mematangkan kite tp pengalaman tue yg penting...takut2 pun kena gak lalui haizan...

YanDarwisy said...

Kiter pun setiap thn buat azam..tapi dlm 10, hanya tercapai 2setengah jer... tu kira gagal kah? huhh...huh..huh...

Zura said...

hehehe...separuh gagal kot yan...xpe yan manusia nie mmg terkenal ngan azam tp manusia sendiri xkenal bebetul ape itu azam...

A N A K - A N A K K U said...

erm..pasti akan ade sinar pelangi utk ko tahun depan ra.....kan dlm hidup kiter x pernah kenal erti putus asa, wlpn per y ko lalui tue wat ko serik utk laluinyer kali ker dua...tp berkali² mencuba pasti akan membuahkan kejayaan dan kebahagiaan y ko harapkan....ingat prinsip aku nie " hidup tanpa cabaran ada makna...??"

Zura said...

hehehe...ye ye..aku pun ade pepath hidup sndiri...gagal sekali xsemestinye gagal selama2nye...