Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, December 5, 2009

Pengangan Aku

Assalamualaikum.....

Aku bukan seorang yg mudah jatuh cinta terhadap sesuatu......aku bkn seorg yg mudah memilih sesuatu tuk setia.....aku juga bkn seorg yg taksub pd sesuatu yg aku suke...sekadar tuk d jadikan teladan dan pegangan hidup......

Aku xpunye pepatah hidup yg banyak....tp aku tetap setia pada pepatah satu nie dan ini dan yg terbaru telah menambat hati aku tuk jd kan dia dlm listing pegangan hidup aku....setiap org sure ade atleast satu tuk d jdkan pegangan hidup...
  • Gagal sekali tidak semestinya gagal selama²nya..
  • Dulu sy pnah menangis sbb tak dpt beli sepasang kasut sehinggalah sy ternmpak seorang yg tidak mempunyai kaki...
  • Kita tidak gagal kalau kita bangkit semula tp kita gagal kalau kita tidak bangkit semula...


Free Signature Generator

10 comments:

LanaBulu said...

Pegang tu bukan sebarang pegang Zura noo..
Biaq ada lesen dulu ok..hhee

norhaizan said...

hmmm..mmg bagus pegangan macam ni..tak la kita sentiasa nak kejar kemewahan dunia..dan tidak pula mudah berputus asa..

Dak Wan said...

"You'll be damned if you do, and damned if you don't." - Eleanor Roosevelt

Arief Arf said...

ye betul.
dare to fail!

X)

Zura said...

insyaallah...tp bile ade pegangan hidup nie kite akan ada satu semangat bile kite jatuh... :)

Zura said...

betul tue haizan...lebih kepada kite xmudah putus asa lah...br hidup tue x kemurungan... :)

Zura said...

sedap gak madah tue wan...:)

Zura said...

Arief - erm...betul3X (gaya upin & ipin)

A N A K - A N A K K U said...

ra...pegang jgn x pegang....

Zura said...

genggam lagi mah... :)