Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 2, 2009

Miscommunication

Assalamualaikum....

Tetiba phone aku berdering...

"Kamu panggil Faizah jumpe saya" arahan boss aku
"A...okey" aku mengiyakannye...
"Eh bukan kamu panggil......." lama sgt org tua tue nk ingatkan nama..
Terus aku sebut "Nizam"
"Bukan...yg buat akaun tue..."
Aku dh separuh mati blur...
" Kak Liza...??" aku meneka lagi...
"Bukan...yg lg sorang tue..."
Lagilah aku kehairanan...xkan dia nk jumpe aku kot...klau betul sure dia terus ckp....
"Zura...??" aku meneka lagi...dan kali nie tekaan aku agak bodoh sikit...hahahha...aku teka nama aku sendiri...cehhhh...
"Itu kamu" bos aku menyangkal...aku dh nk gelak kat situ jgak...
"Klau buat akaun betullah Faizah" aku membetulkan keadaan bingun dia tue...hihihihi...
"Ha ye panggil dia"


Hahahhahaha...pas tue aku terus gelak....lawak tullah org tua nie...sekali gus buat aku meneka nama aku sendiri....mana aku x teka nama aku sndiri...kdg² dia pun silap...dh dail ext kite pastue siap suruh kite suruh diri kite dtg jumpe dia..hahahha..




Free Signature Generator

8 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hahahaah....memacam kan.mengong jap hujung2 thn nie ra

NahDaTuLIzaH said...

biase la bos..lemau ckit la tuh..hehehe

Zura said...

hehehhe...tp ntah cm ne ntah aku boleh teka nama aku sndiri...aku pun mengong gak hujung thn nie...hihiihi

Zura said...

lemau cm pakcik mamau ke izah...:)

::alwaniamalini:: said...

ekekeke...dia penin keje byk tu..bos wani pn slalu camtu hihih

Zura said...

itu tandanye bos kite nie kena retire...tp degil...naik kan je lah kite jd bos kan...:D

zh-ena said...

bos ko tu byk sgt nak pikir kot

Zura said...

tue yg mereng otak dia tue na...