Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 29, 2009

McD Ngan Adik² Aku

Assalamualaikum.....

Oleh kerana dh jnji nk makan McD ngan adik² aku so mlm td ktorg bergerak ke The Store....itu jelah tempat paling dekat.....memule tue mak aku nk ikut g sekali tp kepala dia sakit cancell...aku selaku kakak pd adik² aku, bergerak pas Maghrib...

Naik kete aku n pasti nye akulah yg drive....adik² aku ckp aku dh macam Kak Long sbb pkai tudung Arini....senang sarung xyah nk kerongsang...selalunye tudung mak aku jelah aku tibai...hihihi...

Sebelum g makan tue ktorg singgah kedai photo sbb nk ambik gambar adik aku Wiyah...thn depan nk tadika...pastue aku g beli tembakau bapak aku kat 7E...dah selesai tue g plak kedai runcit beli kopi bapak aku...

Ade pasar malam kat Sungai Buloh...ape lagi rembat satu tudung hitam yg mmg aku cari²....comparekan lah harga kat situ ngan yg aku beli kat mber aku tue...beza RM10.00 murah kat pasar...kain n design yg sama...

Dah pastue terus lah g McD makan...


Wiyah makan kentang cicah ais krim...



Ambik ko...berlambak fries...

Chicken McDeluxe aku...



Tamak nyelah ktorg...hehehe



Ain...


Ceah....



Anor....



Wiyah...


Gambar adik² aku kat atas tue sume nye gmbar candid dr aku...hehehehe...




Free Signature Generator


6 comments:

onniey84 said...

baiknya akak zura...
nak buat akak angkat lah hehehe

zella said...

baiknyer hati kakak hehehhe

Zura said...

wow terangkat bace komen onniey nie...hehehe...nk jd adik angkat zura...jom isi borang..hehe

Zura said...

terima kasihlah zella...dh adik2 kenalah responsible sikit..

Zamz said...

waa byknya sos sure bankrupt mcd tu hehe

Zura said...

mmg nk bg bankrupt pun...hihihi...