Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 24, 2009

Esok Cuti Lagi Untuk 3 Kali Jumaat

Assalamualaikum....

Semlm ade org dtg opis aku tanye psl nk sewa opis nie buat shooting....wahhhhh...dpt jumpe artis ko....ari nie aku d beritahu sabtu nie drg nk mule shooting cite jeng jeng jenggggggggg....rahsialah dulu....

Nak th pelakon dia pun ntilah aku bgth....yg pasti aku dgr td mber aku ckp..pelakon tue mmg terkenal sesgt....dlm kepala otak aku nie esok nk cuti....so xyahlah bersiap² nk ke opis....leh sambung tidoooooooooooooo...itu yg penting...

Okey nk wish pd yg berkenaan je...

"HAPPY MERRY CHRISTMAS"

Bukan Happy Merry Go Round tau...



Free Signature Generator

8 comments:

zh-ena said...

ra aku nak tumpang sekaki msuk opis ko sabtu nie blh tak hehehehehhee

amal said...

wah22..otograf nnt mintak dua eh.. wani nak satu ahaha

Unknown said...

Boleh lah berakon sekali kot nantinya..

~ain said...

zura.. jadi pelakon tambahan le ye.. hahahah

Zura Tahir said...

di alu2kan ena...hehehe

Zura Tahir said...

jgn kata autograf wani...tangan drg pun zura bleh bg wani...hehhe

Zura Tahir said...

klau drg th bakat lakonan yg ade dlm diri ini...hehehe..

Zura Tahir said...

ala...xnklah pelakon tambahan...