Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 30, 2010

Bukak² Je Ada Benda Alah Nie

Assalamualaikum....


Bukak² je dashboard dalam kete ternampaklah ini...2 puting anak buah aku...macam manalah boleh ada dalam kete aku...patutlah dok cari² kat umah tak de..ini kes masa aku pegi Ampang ambik anak sepupu aku berpantang di umah mak aku lepas bersunat...heeeiii...lupa nak kuarkan...bila nak tido mulalah mengamuk² puting tak de...

Free Signature Generator


4 comments:

~ain said...

mcm dah beranak dua dah zura ni.. siap ada puting bagai.. hehhehe

Zura said...

bkn kata puting je ain...kasut anak buah pun ade..tinggal baby car seat je yg xde.hehehe...klau xcomplete sbg ibu...hahhaa

Ya ALya said...

sekejap lagi la tu jadi ibu.....

Zura said...

aminnnn..insyaallah YA...hhe