Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 1, 2010

Blouse Dari Seberang

Assalamualaikum....

Balik je ari sabtu ade parcel tuk aku dari seberang laut....Indonesia...dah tahu dah sapa yang bagi...satu²nya kawan FB dari seberang...Mutia Ridesti...tujuan dia bagi aku adalah kerana aku telah menolong dia untuk dapatkan produk safi...(apelah ayat aku nie)...


Zue Tahir...bapak aku ngan posmen yang anta tue dok sebut Zuwi...bila bapak aku tanye aku jawab "nama komersil di alam maya"...


Note dari Mutia...kalau sesapa nak mengenali Mutia just search Mutia Ridesti di FB...promote plak aku nie...orangnye cantik...aku suke tengok muke dia.....


Baju blouse...ade problem sikitlah masa nk edit gambar baju nie..


>>>Terima kasih banyak² ye Mutia...suke sangat...


Free Signature Generator

6 comments:

chugie said...

murah nye rezeki ko kan.. byk dpt hadiah dr teman blogger.

nanti enterprem lah gambar ko ngn baju tu tau ra!

Zura said...

alhamdulillah zie..sejak ada kwn alam maya nie byk nau rezeki..

aku malulah zie ooi..aku dh snap gmbar baju tue, bile edit xleh nk save plak..."read only"...

|| NaFiRaa || said...

wew~ bestnye dapat hadiah dari teman jauh cam tuh~

Zura said...

mmg best sehingga menjilat jari...hhaha...

ardinihumaira said...

Alhamdulillah.. rezeki akak. bestnya ;)

Zura said...

alhamdulillah dini...