Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 8, 2010

Kitaorang Dah Ada

Assalamualaikum...

Syukur alhamdulillah dengan rezeki yang di berikan...seolah² segala²nya di permudahkan olehNya..



Aku dh ada ini...tapi bkn aku punye...hihihi...wireless mouse..


Ktorg (aku ngan kakak aku) dah ada ini...celcom broadband...

Ktorg dah boleh online bila² masa saja...marveles line celcom nie kat Desa Coalfield...laju beb dia loading..memula tue mmg payah nak bukak tapi bila line nie dah biasakan laju cm LRT plak...ktorg ambik pakej RM68.00/month..



Free Signature Generator


12 comments:

saya_arief said...

t'tarik ngan mouse tu..
baper DPI?

~ain said...

kat sini line celcom bb ni macam nak minta pelempang, zura! hahhaha

Zura said...

nti kite cari jawapan untk soklan kamu ye arief..

Zura said...

abis tue dh bagi ke ain..hahha...mesti dia nk sepak terajang sekali kot..

~ain said...

hahahaha... tak larat nak sepak terajang dah.. terus je jual kat orang lain.. hehehe

kesehaRian Ra-koen said...

wah, jadi mudah untuk berinternet ya ^^

ardinihumaira said...

line celcom dni malam2 sengal. pagi petang time dni ado kelas diaok lak. dushhh hu

Zura said...

hehe..dia takutlah tue ain..

Zura said...

okeylah rian..klau dulu kena tunggu pegi opis brlah bleh berintenet..

Zura said...

hehehe...time g kelas br okey...sadis tue dini..

Redbloodsnow said...

a'ah ek. nape lahhh zie x terpikir nk beli yg tang wireless mouse tuh ea. leh senangggg je nk tulis blog time lappy..hehe. bace entry nih baru zie terpkir taw kak zura..hiksss


best ah dh ade BB. zie gak yg still kuno...lom hado..haha

Zura said...

xpe zie..berdikit2...ngendeng2lah kat dilla...hihihi..