Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, November 13, 2010

Membebel Ke Menaip

Assalamualaikum....

Tak tahu nak buat apa kat opis nie...bukan tak de keje tapi malas sangat nak buat....dengan keadaan diri aku yang hampeh nie buat aku rase down nak buat ape pun...pas tue tak de plak kawan nak ajak chatting...uwaaaaaaa....

Aku bukan jenis suke membebel...kalau aku suruh seseorang tue buat keje tapi dia tak nak...kekadang aku je yang buat...aku tak suka dengar orang membebel sebab tue aku tak suke membebel...aku rimas orang membebel nie..

Kalau dulu mak aku membebel aku dok je dengar sebab tak berani nak melawan...tapi sejak dah besar panjang nie...bukanlah kata melawan tapi aku akan cakap "mak nie membebel je" ...atau paling tak pun aku terus buat keje yg mak aku bebelkan tue...ishhh...

Hidung aku sempit macam lorong rumah setinggan je...susah tul nak buat keje...nasib baik aku malas nak buat keje...hahaha..dasar....petang nie mulelah aku terpk kan aktiviti aku nak buat...dok umah kan bosan plak...

Nasib baik adik aku yang bongsu tue ada sukan esok...so di minta keluarga murid datang tuk menghias rumah sukan anak masing²...wow...amazing...aku ingin kembali ke alam sekolah balik...inilah masanye...

Okeylah aku nak balik dah nie...c u monday...monday blues...



Free Signature Generator

4 comments:

mahira oya said...

kadang2 mmg terase malas kt opis

~aSHa~ said...

bestnye kalo dpt kembali ke zaman sekolah kan...tlg adik pun ok jugak..leh imbas memori zaman kanak2

Zura said...

naknye ari sabtu...

Zura said...

betul tue asha..nk balik kebelakang dh xbleh dah..