Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, November 30, 2010

Kali Nie Saja Ye Zana

Assalamualaikum.....

Kerenah anak buah aku dengan kucing...betullah anak kucing nie anak kepada kucing yang ktorg bela tue...di entry nie....sebab balik je semalam aku tengok ini budak sedang menyusu kat mak dia...mak dia yang bernama Genda....

Budak² sebenarnya tak elok pegang² kucing kan sebab bulu kucing boleh sebabkan asma...tapi dek kerana comel je tengok dia pegang macam tak jadi je nak marah..."tapi kali nie je ye Zana ko berpeluang main ngan kucing..lain kali..NO.."

Gambar² kat bawah nie adik aku snap sebab masa nie aku tengah memasak...puas adik aku Wiyah suruh tengok dia main kucing tapi malas nak layan...lagi pun perut dah lapa beb...buat nasi goreng je bukannya grand menu pun...





Manalah nak di bawaknya....


Manja plak kucing tue ngan dia...



Berani plak dia angkat...aku dh lama tak manja²kan kucing...semalam saje je angkat anak kucing nie...geram je tgk...



Free Signature Generator


6 comments:

ardinihumaira said...

berani dia pengang kucen. dni takot :D

|| NaFiRaa || said...

budak2 memang suka sgt la kalo dengan kucing.. x dapat pegang banyak sikit pon jadik laaa..

~ain said...

kalau anak sedara ain, dipicitnya perut kucing tu. tak pun dia tarik ekor.. menggelepar laa kucing tu.. apa lagi!

Zura said...

dia nie mmg berani dini...dlm gelap pun dia berani...ari tue petir siap dia boleh sebut "wwwoooooooo" lagi..

Zura said...

a'ah kan nafira...kite risau sbb bulu kucing tue bahaya...

Zura said...

alahai ain..itu yg xnak tue..tp mmglah bdak2 nie dia nk mencuba..