Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 8, 2010

Emergency Menu

Assalamualaikum....

Lauk yang simple sudah buat kite sendawa kan..tapi mesti kena ngan jenis lauknya...macam makan malam aku ari Sabtu malam Ahad..dapat makan daging masak kicap dah cukup buat aku mengucap Alhamdulillah....

Ape lauk yang matching tuk santapan ari² kecemasan..
  • Nasi + ikan masin pekasam
  • Nasi + telur mata kerbau @ dadar+ tenyh sos ngan cili api
  • Nasi + telur masak kicap
  • Nasi + sardin masak cili api
  • Nasi + sambal ikan bilis
  • Nasi + sambal jering
  • Nasi + sup ayam
  • Nasi + ikan goreng panas²
  • Nasi + ikan bilis masak kicap
  • Nasi + ikan bilis goreng halia ngan lada hitam
  • Nasi + otak²
  • Lastly...dah sesak sangat telan liuq aje lah...hehehe...




Air sarsi...



Free Signature Generator

16 comments:

..nOj.. said...

aku plak sgt suka mkn telo. mkn nasik + telo + cilisos pun dah cukup dah. mkn tetiap ari selama sebulan pun boleh tau. hehehe. tp daging masak kicap tu nmpk sedap betul la

Joy said...

i nk add dlm list gak. ns + sambal udang kering cili padi pun sedap...cuba la ;)

Redbloodsnow said...

kak, ikan bilis + halia goreng!!! hehe..try la put indside da list gaks...hiksss

velasrizal said...

yg ini pn dh cukup sedap dh..

Proton Inspira R3 2011

chugie said...

alamak.. lauk2 emergency memang best! kalau dpt nasi ngan sambal tokok pun dh cukup!

saya_arief said...

tengah lapar ni wooo..
;(

~ain said...

nasi dengan ikan pekasam memang gila punya sedap.. ahhahaha

Zura said...

mmg sedap noj..trylah..

Zura said...

sambal udang kering...erm..xpnah buat...

Zura said...

erm sedap jgak tue zie..ikan bilis + halia goreng..

Zura said...

velasrizal - ye ye betul

Zura said...

sambal tokok tue sambal ape zie...

Zura said...

lapa..jom kite makan

Zura said...

betul tue ain..ikan pekasam mmg sedap meletop kebabom..

ardinihumaira said...

huiyyoh... lapo lak dni. ggulppp2

Zura said...

g makan dini...