Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 8, 2010

Kalau Aku Geram Rasa Nak Lempang² Je

Assalamualaikum...

"Ala bucuk bucuk bucuk nie...budak baik nie nak kena lempang² nie...geram aku..."

Itu cara aku geram ngan anak buah kesayangan aku...rase nak lempang² je muka² dorang nie..hehe...tapi tak buat pun sebenarnya...saje je geram mulut macam tue..paling tak pun aku akan pukul peha dorang...pukul² manja je....


Aku tengok dah macam komunis je Muqri nie...


Pipi dah sentul si Raudah nie....


Nie dia nak ambik hset aku...


Adik dia senyap je pandang gelagat aku ngan abang dia....

Muka tak puas hati...



Free Signature Generator


10 comments:

mahira oya said...

x puas hati nk mainan ke..

ardinihumaira said...

hhhehehe comel je:D

chugie said...

oo cam tu ye ra.. kelakar lak aku rs ra.

Zura said...

bkn nk mainan oya...dia nk hset...

Zura said...

bdk2 mmglah kite tgk ape je drg buat comelkan dini..

Zura said...

ko cm ne plak zie...

Redbloodsnow said...

hahaha..ingatkan akak nk lempang bbtol td weh. suspendot sungguh...hiksss

Zura said...

ish..klau betul2 mahunye akak plak kena lempang ngan mak dorang..ish ish..

~ain said...

gambar lastu tu mmg mencuit hati.. heheheh

Zura said...

hehehe..muke xpuas hati..