Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, November 12, 2010

Alhamdulillah...Menang Lagi

Assalamualaikum....







Pagi td mase tgh siap² nk pegi keje...tetiba teringat satu frame gambar yang aku dapat masa kolej buat lucky draw...tersenyum sorang² sebab rase diri ini bertuah jgak...hihihi...so tadi nampaklah entry nie kat blog Dini...

Ape lagi teruslah terjah...nama aku tersenarai antara yang bertuah...dan paling best bila nama aku di senaraikan pada nombor kegemaran aku...nombor 7....hehehe...lagilah bertuah...alhamdulillah...

>>>Tq Dini...penyertaan aku di entry nie...


Free Signature Generator

8 comments:

LyNn HaMzAh said...

tahniah la zura sebab menang...

ardinihumaira said...

tahniah kak!
:D dni ado kelas tadi. sori lewat datang :D

Zura Tahir said...

terima kasih lynn...rezeki sejak akhir2 nie murah betul..

Zura Tahir said...

eh xkesah..menang tue pun dh rahmat ini...hihihi

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

congrats..

Unknown said...

tahniah ra!

Zura Tahir said...

tq joy..

Zura Tahir said...

time kacih zie...