Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, November 10, 2010

Tag Dari Cik Izah

Assalamualaikum...

Tadi baca blog Cik Izah...rupe²nye aku telah bape ari di tag oleh dia...hehehe...baru perasan daaaa...okey so aku lunaskanlah memandangkan aku mmg dah kehabisan idea nak update blog nie kan...

We are Friends rite ?

1. kamu kawan gua kan?
Of coz lah...blog adalah saksi segala²nye...dia yang temukan ko dan aku... :)

2. y kamu mahu jadi kawan gua?
Kenapa...sbb ko pun berkeinginan yang sama ngan aku...so kite adalah kawan...


3. gimme 5 reason y u supposed to be gud blogger.
  • adalah kerana suka menaip....
  • adalah kerana suke berkarya...
  • adalah kerana nak ramaikan kenalan...kire gila glamourlah...hihihi...
  • adalah kerana nak cari side income...hihihi...
  • adalah kerana sebagai hobi di masa lapang...


I would LOVE to tag To :


Free Signature Generator

4 comments:

Unknown said...

huhu..tag guwe ka? nanti aku buat k.

ra, nanti g kat blog contest aku:
http://chugiecontest.blogspot.com

ada contest tag tuk ko.

ardinihumaira said...

nak side income! nak beli inspira! hehe :D

Zura Tahir said...

okey zie..

Zura Tahir said...

erm...boleh dini...tunggu akak kaya...