Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, November 21, 2010

Di Ulit Kenangan

Assalamualaikum...

Eh dah pagi ke...tak sedar pun dah pagi ahad...hehehe...konon je....malam nie dapat online ngan hati yang tenang sebab line bband okey plak pagi nie...tetiba hati rase sesuatu yang rindu pada kenangan lama...kenangan yang dah jadi sejarah...

Pagi nie kite chatting fb...
Aku chatting ngan seseorang yang penah hadir dalam hidup aku dulu...
Cume sembang biasa-biasa je...
Bukan ada rahsia ape pun....
Bila perasaan itu menerjah...
Mulalah kite refresh balik ape yang jadi dulu kan...
Cumanye antara kita tidak menzahirkannye....
Bukan ego dalam diri tapi malas nak panjang-panjang kan cite...
Mungkin antara kita hormat menghormati kot...
Itu yang terbaik bagi aku...
Walaupun antara kita tiada ape-ape....
Aku tetap anggap dia kawan....
Bila dia ajak aku datang rumah....
Bukan nak mengelak tapi rase macam belum masa lagi....
MALU aku jadikan alasan...
Lagi pun tak nak ungkit kisah lama walaupun kite dah lupekan....
Tapi aku takut...aku tak kuat....
Aku takut aku longlai....
Aku takut aku rebah...
InsyaALLAH...ada rezeki kite akan berjumpa....


>>>Rasa-rasa korang sapa si dia tue erk...???bukan ex aku tau...dia pangkat adik...dan aku penah cube untuk menyayanginya dulu.....


Free Signature Generator

2 comments:

ardinihumaira said...

hah... sape tu... heeee :D

Zura said...

ayuk...sapa tue...hhehe