Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 15, 2010

Aku Nak Bayar Saman Nie

Assalamualaikum....

Waaaaah...sejak guna google chrome nie laju aje aku mengomen entry orang, load gambar...tanpa TERCLOSE aku punye blog sekali...cukup gembira hati aku menggunakan benda yang servicenye succes....

Tapi tersangat sakit hati bila service yang satu nie dah berhari² aku masuk masih lagi crowded bak pegi jom heboh...susah nau nak masuk...aku nak bayar saman nie...bile bayar kat kaunter pun sama je situationnye..berderet² Q....penangan disc 50%...

Ada tak yang bertanya saman apa aku kena...hehe..tak payah tahulah...tak banyak mana pun tapi kena jugak bayar...dan lagi satu yang aku bengang bila kena bertanggungjawab atas kesalahan yang tak logik....



Blank je bila masuk website nie...bilelah nak reda nie..



6 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. semua orang berebut nak bayar saman~ separuh harga tuh~

princeduyong said...

hehe...cepat bayar... ;)

ardinihumaira said...

hehe...
baya jangan ngelat2 :D

Zura said...

itulah nafira..q punyelah panjang...

Zura said...

nak bayarlah nie tp jammed

Zura said...

eh xngelatlah dini..nk bayau lah nie..hhe