Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 24, 2010

Aku Yang Suka Komen

Assalamualaikum....


Semalam dapat pm fb dari Ya...dia cakap ada satu entry untuk aku....so pagi nie aku pun tengoklah entrynye...tak sangka plak Ya dalam diam² buat top komen kat blog dia....setahu aku dia tak penah pun bgth pasal bende nie...

Bila ada entry baru aku masuk dan aku memang suka bagi komen kat entry sesapa...sebagai respon aku terhadap entry orang tersebut...itu cara aku menghargai kawan² aku....dalam blog Ya nie...memang aku bagi dan terus bagi komen...

Tak tahu plak aku orang yang paling suke mengomen dalam blog dia...hihihihi....dasar betul...dan akhirnya Ya nak bagi hadiah kat orang yang suka komen...akulah tue...hikhik...aku nie sebenarnya pendiam tapi dalam blog akulah orang yg suka komen... :)

Terima kasih ye Ya...kenal dah lama tapi jadi ngam sejak join sistem barter FM...kenangan terindah...rupe²nya Ya penah dok Paya Jaras..dekat je ngan kampung aku...hah..lagi satu Ya ada buat GA 1 Tahun Jagung...jomlah join...meh klik sini...KASIH YA...
Blogger Templates

8 comments:

ardinihumaira said...

tahniah kak ^__^
yepii... besok krismas... ado banyak sales.. jum kua copim :D

atty's said...

tahniah zura.

Ya ALya said...

tahniah...pas ni rajin2 la komen ye....memang saje wat suprise.....

Zura said...

jom dini...kite beli pokok kismas plg besar sekali...hehe

Zura said...

tq k.ty..

Zura said...

hehe...suke erk buat surprise...

♥CIK SHA♥ said...

wahh..top commentator la akak eh..hehe..tahinah dapat adiah surprise..

Zura said...

mulut senyap sha tp jari je bergerak..hihi..