Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 30, 2010

Yeyeyeyeyeye....Esok Cuti

Assalamualaikum....

Entry gembira pagi nie...esok CUTIIIIIIIIIIIIIIIIIII...direct beb cuti 3 hari....tahniah pada pasukan Harimau Malaya menang aggreget 4-2...walaupun kalah kat umah pasukan lawan tapi kita tetap menang....

Rasa nak melompat je bila penalti Indonesia tak masuk....syabas pada Fahmi...goolkeeper negara...memang tangkapan yang cekaplah...Safee Sali pun best jugak..sume bestlah...tapi banyak peluang terlepas...it's okey janji piala dalam tangan...

>>>Esok nak buat ape erk...???
Blogger Templates

8 comments:

onniey84 said...

bestnya cuti...yg oniee ni masih samar2 lagi..hukhuk

|| NaFiRaa || said...

tahniah buat pasukan negara!! bangga sangat!!

Asrol Mania said...

Tambah plak cuti tahun baru kan... hahahaha....

Zura said...

hehehe...selamat bercuti onniey...

Zura said...

uuuiiii...bangga yg amat nie..smpai skrg pun masih tersenyum lg...

Zura said...

itu yg direct cuti tue asrol...

chugie said...

same lah ra, dengar berita kat SInar Fm td, terus aku bersorak sorang2

Ieqa Swetluv said...

hepii tambah cuti lagi.. huhu