Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 16, 2010

Asal Tepung Jadi...???

Assalamualaikum...

Semalam adik aku suruh kakak aku balik tue singgah beli tepung sebab nak buat cekodok...sedap tue cicah ngan sambal tempe yang aku masak ari selasa tue...masih berbaki lagi..tak sedar plak terpuji masakan sendiri..hihihi...

Pastue kakak aku cakap takut tak sempat...it's okeylah...lagi pun cuma nak masak lebih sikit je...sebab tepung tue tak cukup..kang ramai lah boleh makan...sekali dia sampai je umah rupa²nya tepung tue bertukar ke makanan ini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Subway di ribaku....nak tahu perasa ape untuk special menu semalam...meh scroll down....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Haaah nielah dia meetball marinara...sedap sungguh...terasa lagi kesedapan dia dalam anak tekak aku nie...


RM7.50...setiap hari special menu yang berlainan...
Blogger Templates

10 comments:

A N A K - A N A K K U said...

esok aku g beli,ko wat aku teringin

Ya ALya said...

tak pernah makan....kena cuba ni .....

Zura said...

beli mah...belanje aku sekali..

Zura said...

cubalah Ya..sedap tau...mmg kenyang..

wahida said...

teringin nak makan...sedap eh? nak cari perasa meetball marinara jugak la..

maszmadi said...

nyum nyum, sedapnyer....

atty's said...

kty lom ada kesempatan lagi nak terai nie.rasa kat mines ada.

Zura said...

ikut hari wahida...mcm ari rabu dapatlah meetball marinara...

Zura said...

mmg sedap masz..

Zura said...

byk cawangan dia kty..merata...