Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 16, 2010

Jemputan Dari Seberang

Assalamualaikum...

Dia nie lawa sangat...suka tengok muka dia..bersih je sebab guna safi balqis...wakakaka...siap promote tue...ceh...


Aku dapat jemputan dari seberang....siapa lagi kalau bukan satu²nya kawan FB aku...Mutia Ridesti....walaupun dia tahu aku totally tak dapat hadirkan diri tapi dia tetap juga jemput aku...sekarang nie senang sangat nak jemput orang tuk majlis² tertentukan....

Tapi janganlah sehingga melupakan adat datang ke rumah menjemput...itu satu²nya cara yang berhemah lagi plak memang penuh adab dan sopan...bukanlah maksud aku cara macam nie (melalui FB) tak sopan...tapi ini cara yang paling senang...

Lagi pun kalau kawan yang jauh macam mana plak nak datang menjemput...tapi kalau dah satu opis pun jemput guna FB pada aku melampaulah tue...melainkan orang tue feedback dengan kita berkali²....ini dah lah jemput gune FB pastue senyap je...macam tak ikhlas je...

Pape pun SELAMAT PENGANTIN BARU PADA MUTIA DAN PASANGANNYA DODY...semoga berbahagia ke akhir hayat...aman damai rumah tangga....peroleh cahaya mata yang soleh & solehah...
Blogger Templates

12 comments:

wahida said...

mak ai...jauhnye bakal pengantin...semoga mereka berbahagia hendaknya..

Zura said...

yelah nun di indonesia...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

semoga PENGANTIN tue nanti akan bahagia selamanya.amin

maszmadi said...

wah!! header baru..... cumel..

hm, kalu lah zura boleh pi sane, kan best, leh bercuti sekali kan..

Zura said...

amin ya rabbal alamin...

Zura said...

hehe...tukar angin masz...tq..

hah tu lah..bleh jenjalan sambil bercuti...

princeduyong said...

waaa..ada kawan seberang kamu ya...

lemonade said...

kak zura dtg tau wedding sy nnti. :)

oya said...

waduh kelerz...
k.zura telah ditag oleh saya..amik k..

Zura said...

kawan dr FB...kenal melalui FB..

Zura said...

insyaAllah elis..kena bg kad lah kalau cam tue..

Zura said...

okey oya...