Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, December 4, 2010

Bila Bersendirian

Assalamualaikum.....



Best ke bila kite bersendirian....bersendirian dari hiruk pikuk manusia...hiruk pikuk suasana yang menyesakkan fikiran...ada kalanye bersendirian itu perlu untuk kita tenangkan emosi kita...untuk kita lari sekejap dari masalah....

Bersendirian dari sesuatu hubungan yang serius juga ada kalanye perlu...lebih-lebih lagi bila sesuatu hubungan itu di landa masalah....itu memberi kita ruang untuk berfikir akan jalan penyelesaian.....

Buat masa nie aku memang sedang bersendirian...bukan maksud bersendirian tak da pasangan....tapi kakak aku balik kampung mertua dia daaaaa.....so aku sensorang kat umah dia nie...malam nie nak balik umah mak tido ke atau tido sini je erk..???

Kalau korang berani tak tido sensorang kat umah....erm....seingat aku...aku penah lima kali tido sorang-sorang kat umah...seram...takut...ngeri...debar...sume ada....tapi beranikan je diri nie...tawakal aje lah....

>>>Sapa nak temankan aku tido...hehehe...



Free Signature Generator

8 comments:

Mknace said...

:):):)

Ya ALya said...

hantu yg temankan....kikikki

Zura said...

erm...:):):)

Zura said...

Ish Ya nie...xbaik tau takut2kan...

hamzah ian said...

rilek2.. hehe

Zura said...

hhehe...

Redbloodsnow said...

psstt..zie mmg selalu sendirian. best ape..hikss :P

Zura said...

bestkan zie...tenang je...