Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 7, 2010

GA Akhir Tahun Dini Di Batalkan

Assalamualaikum....


Firstly....aku nak ucapkan tahniah pada Dini...walaupun GA akhir tahun dia terpaksa di batalkan atas sebab-sebab tertentu...tapi dia berjaya raih ramai peserta dalam masa yang singkat....itu kelebihan blogger glamer bila buat GA....

Kalau korang nak tahu sebab-sebab GA nie terpaksa di batalkan silalah ke sini ....itu sebab yang di bgth Dini...sebab yang lagi mendalam tidak pula di nyatakan....hanya Dini je yang tahu sebabnya....its okey Dini...

Walaupun begitu Dini boleh menerima teguran tersebut dengan ikhlas...sehingga dia membatalkan GA terbesar nie...untuk mencari 30 orang pemenang....sapa yang dapat terima teguran dengan senyuman..??aku pun kekadang sentap...hehe...

>>>Its okey Dini...akak sentiasa sokong Dini...good luck dear...cheer u up....


Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

:') thanks kak kerana memahami...
~love, dni

Amy Syaquena said...

As'salam..

teruja juga dengan blog dni nie..

Zura said...

its okey dini...

Zura said...

a'ah..sbb ada mcm2 info dlm blog dia..

Redbloodsnow said...

what actually happened ek kak zura. lost lak zie..hehe. zie nk terjah ah sebab musabab dia tuh. cian dia

AngahSayang2314 said...

angah pun teruja gak blig dni

Zura said...

biaselah bila ada org yg d****i zie...

Zura said...

betul tue angah..sbb tue lah selalu masuk blog dia..