Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 9, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah

Assalamualaikum....

Hari nie cite Hantu Kak Limah Balik Rumah di pawagam...genre comedy horror...terasa nak pegi tengok...aku kalau Awie main cite kelakar aku suke tengok macam cite Zombie Kampung Pisang, Baik Punya Cilok...

Bayangkan lah seorang yang sentiasa di ambil berlakon jadi hero tetiba dengan badan perkasa macam tue di beri watak kelakar...berbakat jugak lah Awie nie kiranye.....bergandingan dengan Johan Raja Lawak...

>>>Nak tengko wayang ke atau tunggu c.d keluar....erm..




Free Signature Generator

8 comments:

Joy said...

tajuk tu cam menakutkan aja ;)

ardinihumaira said...

uisk...
hati2.. limah balik tu hehe

Redbloodsnow said...

teringin nk tgk ah. jom tgk kak...hikss

Zura said...

takut tp kelakar joy..itu yg best tue...

Zura said...

hehe..mak limah sayang...

Zura said...

jom zie...malam nie tunggu akak kat panggung sana tau..akak berenang ke kuching...hahhaa..

Faryza said...

cam best je kan citer ni..emmm nk tgk gak laa.. pssst cari dvd je laa.. ./;p

Zura said...

kalau tgk kat umah boleh gelak berguling2 kan faryza..kat panggung nie payah sikit...terOVER gelak kang kena sound plak..