Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 14, 2010

Kalau Jumpa Bungkusan Di Jalan Raya Jangan Langgar

Assalamualaikum....

Sekarang nie kalau korang jumpe bungkusan sampah atau bungkusan pelik² atas jalan cubalah elakkan dari melanggar bungkusan tersebut...klau boleh elak...elaklah...atau langkah bungkusan tue...

Ini semua gara pembuangan bayi yang melampau² dan merata²....mana dan je orang nak buang anak hasil kesilapan dorang nie....dah lah tak nak bertanggung jawab...siap tambah dosa lagi...yang menjadi mangsa anak yang tak berdosa ini....

>>>Meh baca berita nie....sumber Harian Metro
Blogger Templates

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

ya Allah.. sebak plak baca berita tuh.. ape lah dosa bayi tu kan~ :(

saya_arief said...

kejam.

A N A K - A N A K K U said...

haaa aku dh bc pagi td ra, mmg bongoklah...geram tol...org y melanggar lagi menangis, org y membuang.....bergelak ketawa

Zura said...

xthla ape perasan org yg buat tue..

Zura said...

mmg kejam...

Zura said...

tuelah kan..eeee...yg menangis tue plak org cina...erm...