Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 23, 2010

Berjoget Di Jalan Raya

Assalamualaikum....

Jalan raya yang teruk boleh akibatkan kete kita rosak....aku bercinta betul bila nak pegi keje then kena lalu satu kawasan nie yang jalannya memang teruk belaka...berjoget² kete aku di buatnya...padahal dah berapa kali di betulkan...

Lagi plak sebelah tue ada macam parit...bila hujan lebat air naik...then melimpah ke jalan...kalau baru turap surelah jalan tue tak menjadi sangat..rosaklah jadinya....bila dh rosak...penggunalah yang susah...tapi nak buat macam mana dah itu laluan harian...


Depan petronas...dah jadi sesak plak kat sini tiap² pagi.....

Tengok arah kiri tue..bercapok² jalannya....
Blogger Templates

6 comments:

ardinihumaira said...

jalan kat umah dni pon rosak juga kes hujan lebat. hip hop atas jalan. kih3

A N A K - A N A K K U said...

biasalah tue ra...janji jgn banjir, tp kalau banjir ok gak ade alasan x g keje, smbg tdo...hujang² mcm nie mmg syiok oooo

wahida said...

jalan raya kat Malaysia ni mmg hampeh...

Zura said...

haah..hip hop lg tue..

Zura said...

tido aje ko nie mah..

Zura said...

a'ah kan...kejap bela je dh rosak balik..