Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 17, 2010

Hadiah Dari Imah

Assalamualaikum....

Dapat hadiah dari member baik Imah...bukan sesenang nak dapat hadiah nie tau...kena cabutan dulu...dah nasib aku dapat kan....member aku sorang nie sebenarnya buat cabutan untuk followers dia dalam senyap...

Alhamdulillah aku terpilih...no konspirasi okey...dia dah lama announcekan pemenang tapi baru semalam aku dapat hadiah nya....lagi pun ktorg bukan nya dok jauh sangat...nak tengok ape aku dapat...meh scroll down meh...


Bubuh alamat macam nak postkan je...

Goncang punya goncang...rupanye ada coklat sedap dalam nie...bentuk love lagi tue...itu tandanye dia sayangkan aku kot...hahaha..

Kata² keramat dari Imah...

Namaku tertulis kemas kat luar kotak...cute kotak nie...
Blogger Templates

14 comments:

wahida said...

wow!!! nice header...
congrate sis dpt lucky draw...kalau nombor i mmg susah nak naik...huhuhu...

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

TAHNIAH!! kina pun baru dapat hadiah dlm minggu nie.

Ya ALya said...

cantiknya.....dah habis ke makan coklat tu....

A N A K - A N A K K U said...

hahahaah...meti org y bg tue comei mcm coklat tuekan...hahahahahah

Zura said...

thanks wahida..
kekdg je bernasib baik...

Zura said...

oh ye ke..tahniah jugak kina...

Zura said...

dah Ya...malam tadi jugak ngap..xtunggu dah..hehe

Zura said...

bkn kata org yg bg tue je comel..org yg makan tu pun comel..hahhaa

|| NaFiRaa || said...

sonoknye dapat hadiah!! tahniah~

maszmadi said...

bestnyer dapat adiah..... cekelat lagik, best

Zura said...

ye ye seronok smpai nk berguling2..

Zura said...

cekelet tue yg best tue...hehehe

ardinihumaira said...

wahhh tahniah kak!

Zura said...

toce2 dini...