Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 14, 2010

Silky & Sweet

Assalamualaikum....

Haaah...dah lama rupenya aku simpan entry nie...erm...ari tue macam nak cerita tapi macam malas...pasal bedak pun tak kan nak canang satu dunia tahu aku pakai bedak ape kan...tapi for share the product...it's okey kot..

Aku telah menambah koleksi face powder....aku gunekan kedua² bedak tersebut...Silky White Magic Face Powder...memang bermagic² muka bila pakai..macam adik S.Amani dalam iklan tue...bersinar² ko.....

Lagi satu face powder brand Sweet Dolly Shimmering Face Powder...yang nie kalau pakai memang muka kita macam ada kilat²....sebenarnya aku suruh adik aku beli kan warna merah sebab kekilatan dia lagi terserlah...tapi yang blue colour nie pun dah okey dah...



Bedak murah je tapi wangi....mood pakai bedak letak kat tapak tangan then sapukan terus ke muka....tak payah guna span bagai...


Yang nie harga dia RM3.60...murah sikit dari Silky White...bedak nie memang colour dia ikut botol...



Free Signature Generator

13 comments:

Unknown said...

wangi ye ra.. aku x penah lg guna!

attyfir said...

kadng pun kty pakai bedak ni je, sbb ada belikan utk akak..

Hani Yuhani said...

Same la kite!Hani pun tak gemar nak tempek2 span kat muka, rasa macam tak bersih..huhu... Skang ni pakai bedak baby johnson, nanti dah habis nak try jugaklah bedak ni... Bleh blink2 muka hani..;p

latest post>> http://hanihilman.blogspot.com/2010/12/lelaki-sudah-matang-bila.html

oya said...

comel2 bedaknya ye..

A N A K - A N A K K U said...

hehehehe ko nie mmg leh jadi promoterlah ra.....

Zura Tahir said...

dh nama pun bedak zie..sure wanginye...

Zura Tahir said...

tumpang menumpang kty..itulah kalau dah ada anak dara...

Zura Tahir said...

harus cube tue mrs cuppycake...blink2 jdnye..

Zura Tahir said...

sebesar tapak tangan je oya..

Zura Tahir said...

dulu ade pengalaman jd promoter tp selalu failed...xde org nk beli pun..hahhaa

~ain said...

hahahaha.. suka betul bedak ni..
sebab senang tak payah guna span. ain pun ada satu botol. tp tinggal kat serdang. skrg pakai bedak baby je.. jenama Pureen.. heheh

Zura Tahir said...

hehe..senang nk pakai..tak yah berspan2...

ardinihumaira said...

dni lom penah try. nak g cariii :D