Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 9, 2010

Lucky Number 274

Assalamualaikum...



Aku teruja jugak ngan nombor nie 274....sebab nombor nie ada pada nombor akaun MBB aku dengan nombor phone aku dulu...dan kedua²nya ada angka yang 99% sama...kebetulan plak..sebab tue kalau korang tanya nbor akaun MBB aku laju je aku sebut...

No Phone 016-2740019 (trylah dail sebab aku tak tahu nbor nie sapa gune sebab aku bagi mber aku gune...hihihi)

Akaun MBB 162740001118 (sapa nak bank-inkan duit kat aku...sbb balance selalunye zero)


Free Signature Generator

2 comments:

LyNn HaMzAh said...

ada sejarah rupanya nombor tu...hehehehe...

Zura said...

ada lg satu sejarah lynn psl nbor tue tp lupe nk letak..hehe