Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 29, 2010

Malam Nie

Assalamualaikum...

Okey kawan²..malam nie kite gegarkan umah masing²....biar jadi gegap gempita satu Malaysia...dengan laungan GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL....hehehe....semangat tue nak tengok bola the really final malam nie.....

Lawan kat Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta (ye ke)....malam nie mehlah kita ramai² ngadap di astro pukul 8.00 p.m....lepas dapat gol kita jerit ramai²...hahaha...tapi kena ingat jiran sebelah yang ada anak kecik..kang terkejut plak kang...

Aku dengar macam² tuduhan di lemparkan kat Malaysia atas kekalahan Indonesia...kita main pawanglah, laser kita yang mulakanlah....ish...bengang jugakkan bila kekalahan tue di tunding ke arah kita....adatlah dalam perlawanan ada kalah dan menang.....

Kena belasah 5-1 peringkat kumpulan Malaysia okey je...tak tahulah nak cakap ape kan...sebab kita serumpun....lagi pun nak komen lebih² pun aku ada kawan blogger dari sana...kawan fb dari sana jugak....so kenalah menghormati sesama sendiri.....

>>>Harap² Malaysia menanglah...tak penah menang kan...so ada tak pengistiharan cuti esoknya...
Blogger Templates

8 comments:

zella y said...

harap-harap kita boleh menang... biar terdiam dorang kat sana tu.. geram betul dengan penyokong indon tu...

Lovely Bella said...

huhhuuh chaiyok!!!!

A N A K - A N A K K U said...

aku g stadium malam nie ra....dah beli tiketpun, tgk erk aku dlm tv

Joy said...

suspens..dug dag..dug dag..

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

chugie said...

dh menang pun...!! yeay!

ardinihumaira said...

menang! yeay ;D

hanaahmad said...

maju terusss....Malaysiaku!!!!