Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 29, 2010

Muqri Dan Basikalnya

Assalamualaikum....

Balik semalam umah mak aku nampaklah budak Muqri nie tengah main basikal...umur dah 2 tahun lebih nie macam² pandai dah...melawan...bercakap walaupun pelat n jenuh nak paham...naik basikal pun sekali je tunjuk dia dh reti kayuh....

Tapi tak delah kayuh bulat cam orang besar....kayuh sikit²...janji jalan...ada geng nak main basikal ngan Ucu Yah dia...pe lagi...tiap² petang main kat laman umah...dapat basikal baru nie meraound je kejenye...

>>>Dah lama tak naik basikal turun bukit sambil lepas tangan....




Blogger Templates

12 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hahaha dh x leh buat lepas tgn ra...sure jatuh....skrg bwk kete lepas tgn leh ler....;p

wahida said...

eh, cute la basikal dia...si muqri ni pun comel...

Ya ALya said...

comey je kan tgk dorang naik beskal kan....

Zura said...

nk lepas tangan..naik basikal turun bukit laju2 pun dh xberani dah..

Zura said...

hehe..perangai dia lg cute wahida...

Zura said...

a'ah Ya...mmg comel klau budak2 br2 belajar naik basikal

YanDarwisy said...

wah...ranggi beskal. Pinjam bleh?

oya said...

mugri semangat berbasikal ye..

Zura said...

hehe...ish..kedekut tue..

Zura said...

hehe...masa kecik2 semangat basikal dh besar moto plak...

ardinihumaira said...

kecik2 dulu jatuh beskat bape kali sanggup... besar2 je jatuh moto sekali tak sanggup naik <-- dni le tu ;p

Zura said...

hehe..ala akak smpai terkoyak kulit lutut tue..