Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 29, 2011

Berhenti Berharap Versi Jozan

Assalamualaikum....

Aku bila dengar je lagu Shila On 7 Berhenti Berharap....aku terus teringat versi Jozan masa minggu ke 5 Raja Lawak musim ke 5....lepas tue aku tak boleh nak ikut rentak nyanyian asal...aku mesti nak ikut rentak Jozan.....

Tapi memang dorang berdua nie lawaklah...spontan je lawak dorang nie....meh layan video Berhenti Berharap versi Jozan...


Blogger Templates

16 comments:

Ati Masrif said...

salam zura,

kak ati tak berkesempatan lagi
nk tgk maharaja lawak tu :)

Joy said...

hehehehe..tp lagu ni best...deep meaning gitu ;)

AngahSayang2314 said...

W'salam

hehehe kelakar diorang nie kan???

maszmadi said...

ala.. zura nie.. mane boleh tengok, opis ni block youtube lor.. huhu

Syuk Ry said...

mmg stly lah jozan..

Melawat ZOO negara

shameel Iskandar said...

hahaha, mmg diorg ni pandai buat lawak. rosak lagu asal SO7, huhuhu

Myra Jay said...

hehee, mmg best, kelakar je kan :)
Layan betul...

d_LA said...

sm rrr zura..dla pun kalo nyanyi mesti jd versi jozan..hahaha

Zura said...

tgkla kak ati...cari dlm u tube..mesti akak gelak guling2...

Zura said...

betul tue joy...deep meaning..

Zura said...

a'ah angah..mmg tip top drg nie..

Zura said...

alamak masz...lupelah plak...aduuiii..straightnye lah kan...

Zura said...

yup betul tue syuk...

Zura said...

a'ahlah shameel..tp nk buat cm ne...dgr2 pun sure nk gelak..

Zura said...

layan jgn xlayan mj..

Zura said...

hahaha...tuelah dla..drg nie betullah boleh buat kite terpengaruh kan..