Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 13, 2011

Makan Apa Malam Tadi

Assalamualaikum....

Malam tadi sambil online sambil makan malam....sekarang nie makan malam aku ringan je....sebab aku dah bedal mee goreng kat umah mak aku.....sedap dan pedaaaaaas....habislah sepinggan.....

Nak tengok aku makan ape...jeng jeng jeng jeng jeng....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Eh...wanita besi ke aku makan mentol nie...tidak tidak...aku nak beli mentol nie sebab bilik air aku mentolnye dah terbakar.....tue yang snap gambar...nanti gi kedai carilah yang sejibik cam nie...

Sebenarnya nie dia....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Biskut choc walnut...sedaaaaaaap...free..orang belanje....

Cicah plak ngan air nescafe brand carefour...untuk cawan besar nie aku kena letak 2 sachet baru sedap...
Blogger Templates

12 comments:

atty's said...

Nampak sedap lak biskut tu zura

wahida said...

akak skang ni kena kurangkan nes la...sedih sgt...sbb migrain dtg balik...huhu...tgk zura buat nes, huwaaaa!! nanges!!

b a m b a m ' s said...

diet kerrrrr... ekkekeke

ardinihumaira said...

dni cicah ngan roti malan tadi hehe

amal said...

haha terkejut dah tengok mentol tu. ingat zura makan mentol hihih

Redbloodsnow said...

hahaha..ingat apaaa lah td bulat putih tu. rupanya itu ea..hikss.

Zura said...

sedap kty tp manis..

Zura said...

fuuuhh...kak wahida..nesc mmg sedaaaaaaap sangat...xpe kak...untuk kesihatan tue...

Zura said...

diet Cb...badan udah kurus gini nk diet mananye..kihkih...nk gemukkan sikit lg adelah...

Zura said...

air nesc jugak erk dini...cicah roti pun sodap jgak tue...

Zura said...

makan mentol wani..jd ppuan besi..lepas nie masuk world book of recordslah...

Zura said...

mentol zie...kena cari sbb dh lama mandi tak berlampu...hehe