Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 21, 2011

Apa Pendapat Korang

Assalamualaikum.....

Pernikahan KD & suami (lupe plak nama laki dia...hehehe)

Semalam baca blog member...terkejut jugak baca cite pasal artis indonesia sorang nie...yang memang meletop.....tambah plak dia baru je bernikah baru....aku rasa tak puas hati....lepas tue aku baca lagi dalam paper...betul ke pengakuan dia....

Memang terkejut jugaklah dengan pengakuan dia yang hamil 4 bulan sedangkan baru beberapa hari bernikah....statement tue keluar sendiri dari mulut KD....tak kan wartawan suka² nak tulis tanpa statement dari mulut empunya diri....

Dalam kes macam nie...apa pendapat korang....???bagi akulah ye....tak nak lah komen banyak kan sebab aku ada adik perempuan, anak buah perempuan dan ank buah lelaki yang masih aku tak tahu masa depan dorang....

Cuma bila terbaca kes macam nie aku cuma berdoa supaya di lindungi dari perkara² seperti ini...di pelihara oleh Allah s.w.t....takut nye aku dengar kes² macam nie...bila KD buat pengakuan cam nie...aku terpikir...mesti ramai lagi artis yang dah tak suci....erm...
Blogger Templates

14 comments:

~ain said...

tah apa-apa tah KD ni.. dunia akhir zaman..

|| NaFiRaa || said...

mintak di jauhkan lah dari kita semua..aminnnn..

atty's said...

apa nak jadik ngn dunia skrg..org berani terang2 mengaku berzina..semoga dijauhkan dari kita perkara yg terkeji ini.

wahida said...

nauzubillah..semoga kaum keluarga kita tak terlibat dgn maksiat sebegini rupa...

Bulan Purnama said...

ape nak jadi la zaman sekarang nih .. terang2ngan ngaku hamil 4 bulan .. tpi xde kena tindakan pon .. emm




izinkan sy masukkan link awak dlm bloglist sy eh ^_^ ,

Ardini Humaira said...

KD.. KD... bikin malu jak

Zura said...

nak buat cm ne ain...

Zura said...

tuelah nafira...takut sgt...

Zura said...

mcm bende tue satu perkara biasa je kan kty..

Zura said...

amin kak..semoga d lindungi...

Zura said...

BP - sepatutnye drg di rejam tp xthlah...

Zura said...

hehe..org xmalu je buat org lain malu...

Miecyber said...

Contoh yang buruk...

Tips Elakkan Mabuk Darat

Zura said...

erm..artis nie kan role model pd peminat...