Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 29, 2011

Ucapan Birthday Terkumpul April 2011

Assalamualaikum....

Sebelum tue aku nak mintak maaf pada kawan² sekalian sebab aku ambik gambar korang dari FB...itu je cara yang aku ada...hehe...macam bulan lepas aku wish sekali gus untuk bulan mac...so kali nie aku buat cam tue jugak untuk bulan april.....


Cik Izah yang jatuhnya pada 16.04.....selamat hari lahir...semoga hidup di berkati dunia akhirat dan mencapai apa saje kemahuan diri....sukses selalu beb....

Adik bongsu aku Wiyah 19.04....semoga ko sihat²...belajar rajin² nanti akak bagi hadiah kalau cemerlang tau..hehehe...

Imah 20.04...kawan baik sejak dari tingkatan dua lagi...kawan yang memang mereng....sama mereng ngan aku...hehe...kawan yang susah payah bersama aku...wish u luck for everything....may Allah bless u....friendship forever n ever....

Ieyla pada 25.04...semoga hidup Ieyla di berkati dunia akhirat...berjaya dalam pelajaran ye....selalu panggil aku kakak sayang...hehehe...

Yaya 26.04...kawan masa kolej dulu....dah ada anak dua...dia nie sekarang duduk singapore...keje kat sana....dah lama tak jumpa sejak abis sem...semoga hidup di berkati dunia akhirat...menjadi ibu yang baik pada anak²....

Adik aku Seha 28.04...semoga berjaya dalam pelajaran...di berkati dunia akhirat....adik yang paling rapat ngan aku...selalu bergurau sondo ngan aku..kehkhekeh...
Blogger Templates

10 comments:

dwaty said...

happy birthday semua.... n selamat bercuti ZURA...

cikguden said...

selamat hari lahir.

Curi motosikal buat jalan-jalan

Myra Jay said...

uik, ramainya bulan 4, jenuh bg adiah..hehee

NahDaTuLIzaH said...

Aku yg 1st? Cam x caye lak...hehehe

Anyway thanks a lot zura..ni memang betul-betul bermakna buat aku. Ko memang the best!

Sukses jugak untuk ko, dunia dan akhirat.. Insya Allah...

d_LA said...

hepi bday tuk dorang sume^^

Zura said...

thanks dwaty...

Zura said...

terima kasih cikgu...

Zura said...

hehe...tuelah mj..kena buat budget besar nie..kihkihkikh..

Zura said...

hehe..mana aku boleh lupekan ko izah..mber blogger yg rapat ngan aku...

Zura said...

thanks dla..(wakil)