Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 5, 2011

Nice & Simple

Assalamualaikum.....


Tadi masuk blog Abang Nara....saje nak tengok baju artis ABP 2010 sebab aku kan tak tengok ABP hari tue...tengok punye tengok aku terbekenan ngan baju yang Stacy pakai nie...simple sangat dan sesuai dengan dia...cantik je terletak kat badan dia...korang suke baju sapa plak erk...???
Blogger Templates

20 comments:

Miecyber said...

Not bad...

" Say No " Loji Nuklear Di Malaysia

|| NaFiRaa || said...

baju fara fauzana pon cantek!

b a m b a m ' s said...

suka baju remy ishak..

lalalallala~

hahahahahha..
baju lisa pon santek! :P

chugie said...

cekci lh baju tu ra

Zura said...

ade lg lawa tp berkenan ngan yg nie miecyber..

Zura said...

ala...xde dlm blog abg nara...tue yg xth bju fafau..

Zura said...

erm..remy ishak..yup baju lisa pun cantik jugak..

Zura said...

seksi pun bkn aku nk pakai zie...suke tgk design yg simple tue...

Joy said...

suka tgk bj fafau..

Zura said...

kena tgk baju fafau ni joy..

~ain said...

Ain suka baju fasha sandha malam tu.. tapi tak suka fasha sandha.. huh!

ieda said...

soo sweet .. tapi baju fasha punn cantik kan .. agak sopan lah kali ini .. ermmm alhamdulillah .. kalau tidak .. aduh kena kecam layie huhuh

oya said...

suke color tuuuu...nice2..

Cikgu Den said...

tak tengok pulak abpbh aritu. tau result ikut akhbar je. huhu

Zura said...

tgk biase je ain...tp nice jugaklah..

Zura said...

nampak xdedah sgtlah mcm dinaz kan

Zura said...

kale gold oya...mmg cantik...

Zura said...

sy pun cikgu..dpt th dr blog ngan radio je...

Redbloodsnow said...

TAK LAH SEKSI SGT CAM SESETENGAH ARTIS MUSLIM KITA KAN :)

Zura said...

betul tue zie...dinaz lg seksi..