Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 12, 2011

Jadi Lagi Insiden Berebut Parking

Assalamualaikum....

Lepas lunch aku pegilah pejabat pos sebab ada urusan sikit tapi memandangkan pejabat pos ramai orang aku pun terus bergerak ke Maybank....sampai kat sana aku tawaf maybank 3 kali baru jumpa parking...

Tapi sebelum aku dapat parking tue...insiden nie jadi lagi...click insiden berebut parking...aduuuiii...malas betul akulah...kali nie dengan satu kete 4 wheel drive nye....dalam hati dah rasa cam nekad je nie...

Soalannya - apa tindakan aku selepas itu....???kalau tuan hamba bijak bistari....silalah tuan hamba skodeng dalam air di perigi umah tuan hamba...kehkehkeh...


Ini gambar kes dulu...kali nie terjadi kan maybank plak...
Blogger Templates

16 comments:

.: iEyLa :. said...

akk tipu..umah akk mne de perigi..hihi..
ermm..rebut2 parking ni kdg2 leyh wat gaduh2 kat kat situ..hihi
sabo jela..

ardinihumaira said...

sape cepat dia dapat. ngeeehehe

Sharinginfoz said...

fikir punya fikir tak kuar le

Khuzrin Kamarudin said...

rumah sewa kami... 4 biji keta berebut 1 tempat.. lagi haru.. hahhaa...

ieda said...

haa dik kalau tgk kat sini sah2 ko lah yg dpt .. x kan mamat tuu nak ngundur kuut adehhhh :)

Miecyber said...

Kena pakai hukum Gangster Jalanan pada situasi ini.Hehehehe

Tenaga Turbin Angin di Uruguay

sahromnasrudin said...

ada letak signboard tak??? takut mmg itu dia yg punya huhuhhhh

Redbloodsnow said...

lempang aje dorg tu kak :D

Zura said...

mmg tgh bersabo je nie ieyla...

Zura said...

waaaah...ayat tue selalu d guna pakai dini

Zura said...

salah tue sharinginfoz...bace di next entry..

Zura said...

hehe..buat parking lainlah khuzrin..

Zura said...

kalau jenis xmengalah kak...payah jugak nk dapat...

Zura said...

hukum gangster jalanan...aduuiii..kena register lah nie kat SSM..

Zura said...

wah sahrom...dasat tu ...siap ade nama ke...VIP kot org tue..

Zura said...

lempang ngan sepak mana lg sadis zie...